بهترین ویدئو پروژکتور خانگی 2019 | فول اچ دی و 4K

دیگر حتی ارزان ترین ویدئو پروژکتور های خانگی هم می توانند تصویری فوق العاده بزرگ را نمایش دهند.
رزولوشن اصلی این مدل ها فول اچ دی است که برای نمایش فیلم های بلوری و دیگر منابع فیلم های Full HD 1080p عالی هستند.
بیشتر پروژکتور هایی که در زیر معرفی شده اند، نور کافی برای پر کردن تصویری به اندازه 120 اینچ یا حتی بزرگ تر را دارند (که 3 برابر یک تلویزیون 70 اینچی است) آنقدر بزرگ که واقعا تجربه کامل سینمای خانگی را در خانه تان ایجاد خواهند کرد.

اگر به این فکر می کنید که تلویزیون یا ویدئو پروژکتور ، تفاوت کلیدی دیگر به جز اندازه تصویر بسیار بزرگ، کیفیت نور است. در یک سینما شما نور بازتابی را مشاهده خواهید کرد که از طبیعی و متعادل است.

تصویری که زیبایی و تعادل رنگ های ایجاد شده از نور رفلکتی را مشاهده خواهید کرد، دقیقا همان تصویری که در سینما می بینید و نه بازتاب نوری را که یک تلویزیون عادی مستقیما به چشم می تاباند.

اگر می خواهید چنین تجربه ای در خانه داشته باشید، ویدئو پروژکتور + پرده نمایش تنها راه حل است.


تلویزیون ها نور زیادی خروج می دهند که وقتی چراغ ها روشن است، مناسب است. اما در اتاق تاریک مثل سینما، که تجربه سینما را قرار است ایجاد کند، بازتاب نور تلوزیون ها ازاردهنده است و اصلا شبیه کیفیت نور سینما نخواهد شد.

تلویزیون های بزرگ برای فضاهایی که چراغ ها روشن هستند، مناسب هستند اما وقتی شما ترکیب کیفیت نور و اندازه تصویر عظیم یک ویدئو پروژکتور خانگی را ببینید، متوجه خواهید شد که داشتن یک ویدئو پروژکتور خانگی به شما تجربه ای جهانی جدید را می دهد که با تلویزیون 70 اینچی غیر ممکن بود
ویدئو پروژکتور به نسبت گذشته قیمت دلاری بهتری پیدا کرده اند، البته که افزایش قیمت دلار در ایران، باعث افزایش قیمت حدودا 3 برابری به نسبت سال  گذشته شده است.
مدل های زیر بهترین و پرفروش ترین مدل های دنیا می باشند که بر اساس قیمت، گروه بندی شده اند که سایت projectorcentral تهیه کرده است.

بهترین ویدئو پروژکتور های خانگی تا 15 میلیون تومان

اولین گروه، ویدئو پروژکتور های خانگی ارزان قیمت هستند که تا 750 دلار می باشند.

بهترین ویدئو پروژکتور های خانگی بین 15 تا 30 میلیون تومان

هرچند ارزان ترین ویدئو پروژکتور های خانگی فول اچ دی قیمتی در حد 500 دلار دارند ، اما می توانید از ویدئو پروژکتور های 4K که الان قیمت شان کمتر از 1500 دلار شده است ، یک قدم بزرگ از نظر عملکرد و امکانات داشته باشید. آنها همچنین به راحتی می توانند تصویری تا 135 اینچ و حتی بزرگ تر را پخش کنند. چنین تصویری عظیمی معادل 3 متر عرض خواهد بود. حدودا 4 برابر یک تلویزیون 70 اینچ. بنابراین ویدئو پروژکتور ارائه می دهد تجربه اقعی سینمای خانگی را که نمی توانید از بزرگترین تلویزیون ها هم بگیرید این مدل ها بهترین و پرفروش ترین مدل ها بین 500 تا 1500 دلار می باشند. قیمت های دیگر را هم می توانید مشاهده بفرمایید

بهترین ویدئو پروژکتور های خانگی بین 30 تا 60 میلیون تومان

اگر قرار است بین 30 تا 60 میلیون هزینه کنید، بهترین ویدئو پروژکتور های خانگی منتظر شما هستند . کنتراست در این ویدئو پروژکتور ها به شکل قابل ملاحظه ای بیشتر از مدل های ارزان تر هستند بنابراین تصویر بسیار بهبود خواهد یافت. این ویدئو پروژکتور ها همچنین قابلیت های بیشتری از مدل های ارزان تر هم دارند. این مدل ها معمولا بزرگ تر هستند و صدای فن کمتری دارند. اگر هزینه مدنظر شما در این حد نیست یا می خواهید بهترین مدل ها را مشاهده بفرمایید، دسته بندی های قبلی و بعدی را بررسی بفرمایید

بهترین ویدئو پروژکتور های خانگی بین 60 تا 200 میلیون تومان

اگر قیمت برای تان مطرح نیست ، در اینجا بهترین ویدئو پروژکتور های خانگی را ببینید. این ویدئو پروژکتورها برای افرادی است که به دنبال بهترین تعادل قیمت و عملکرد هستند. بیشتر ویدئو پروژکتور های در این گروه رزولوشن 4K دارند. البته شاید تعجب کنید که در این رنج قیمت، برخی مدل های عالی با رزولوشن Full HD 1080 هم داریم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x