معرفی و مزیت های فروشگاه ویدئو پروژکتور جیبی لومنز

 

 تخصص ما در زمینه ی ویدئو پروژکتور جیبی است با ما همراه باشید:

ویدئو پروژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور وسیله ای برای نمایش تصاویر است و کاری شبیه تلویزیون و نمایشگرهای دیگر انجام می دهد اما با این مزیت که تصویر بزرگ تری تولید می کند و قابل حمل تر است.
از کاربردهای ویدئو پروژکتور می توان به تماشای فوتبال یا فیلم در صفحه ای چندین برابر یک تلویزیون عادی اشاره کرد که مسلما تجربه فوق العاده ای خواهد بود. 

تصاویری از ویدئو پروژکتورها

برخی از کاربردهای ویدئو پروژکتور های جیبی:

– تماشای فوتبال در اندازه ای بزرگتر ازتلویزیون های عادی
– اتصال به کنسول های بازی
– تماشای فیلم و داشتن سینمایی کوچک در خانه
– بجای استفاده از لپ تاپ در مسافرت، ویدئو پروژکتور جیبی کوچکی همراه داشته باشید و تصویر بزرگ تری را در اتاق هتل، کمپ و … ببینید.
– پرزنت و نمایش پروژه های کاری در مکان های مختلف
– کارهای مختلف آموزشی
– انداختن حدود یک تصویر روی بوم یا دیوار و کمک به نقاشی آن در اندازه ی بزرگ
– انداختن طرح های مختلف روی کیک و تزئین آن
– و …

افراد بطور میانگین در فاصله ی 4 متری تصویر می نشینند. با در نظر گرفتن برخی استانداردها ، اندازه ای بین 70 تا 120 اینچ تصویر مناسبی است . این اندازه را فقط می توان با ویدئو پروژکتور داشت. با قیمت مشابه، یک ویدئو پروژکتور(در محیط تاریک) نسبت به تلویزیون، تصویر بسیار بزرگ تری نمایش می دهد.

 

اندازه های مختلف تصویر از فاصله 4 متر

 

مزیت های فروشگاه لومنز: 

انتخاب آسان

انتخاب پروژکتور جیبی، خیلی آسان نیست چون نمی توان همه جزیات را با عدد بیان کرد و با هم مقایسه کرد. عواملی مثل نور محیط ، اندازه تصویر و کاربرد پروژکتور در انتخاب مدل مناسب مهم هستند. همچنین برخی مشخصات دستگاه ها هم گیج کننده است. مثلا عدد روشنایی بسیار مهم است و کنتراست هیچ اهمیتی ندارد.
به عنوان نمونه ، پروژکتور سونی cla1 برای نمایش فیلم و بازی در محیط کاملا تاریک، بسیار خوب است و برای پرزنت و آموزش کاملا غیر کاربردی است.
در وبلاگ لومنز، مطالب خوبی توسط کارشناسان سایت نوشته شده است که در انتخاب مدل مناسب می تواند بسیار سودمند باشد. مانند:

مطلب پیشنهادی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل

همچنین می توانید از طریق پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین ، همه سوالات تان را بپرسید تا بهتر تصمیم بگیرید آیا ویدئو پروژکتور جیبی برای شما مناسب هست یا خیر و در نهایت انتخاب درستی داشته باشید. 

موجودی و قیمت درست

وضعیت موجودی و قیمت محصولات، کاملا مشخص است و مدل هایی که برچسب “موجود در انبار لومنز” را دارند، واقعا موجود و آماده ارسال سریع هستند. تعدادی از فروشگاه ها قیمت ها یا موجودی ها را نادرست را وارد می کنند و پس از قطعی کردن سفارش از تمام شدن ناگهانی یا اشتباه در به روزرسانی قیمت و … صحبت می کنند. خرید محصولات در لومنز، بدون نیاز به تماس تلفنی و هماهنگی است و به راحتی و آنلاین انجام می گیرد. 

وبلاگ آموزشی

مطالب وبلاگ عمدتا توسط کارشناسان لومنز نوشته می شوند و کمتر ترجمه از مطالب خارجی است. همچنین سوالات بازدیدکنندگان در قسمت نظرات را بصورت مرتب پاسخ می دهند. چند نمونه از مطالب محبوب عبارتند از:

– راهنمای وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون و ویدئو پروژکتور ( این مطلب با بیش از 5000 کلمه یکی از بهترین و جامع ترین مطالب فارسی دراین مورد می باشد که با تجربه چندین ساله ی نگارنده نوشته شده است)
– اتصال بی سیم گوشی موبایل، تبلت و رایانه به ویدئو پروژکتور و تلویزیون
– می توانم کنسول بازی مثل ps4 را به لپ تاپ وصل کنم؟ خیر
– ویدئو پروژکتور خانگی یا ویدئو پروژکتور سینمای خانگی-قیمت،راهنمای خرید،انواع
– اندازه ی تصویر مناسب برای من چیست؟ هرچقدر بزرگ تر، بهتر؟ خیر
– رزولوشن در ویدئو پروژکتور های جیبی:رزولوشن مناسب من؟انواع؟فول اچ دی؟ 

ارسال سریع و منظم

این فروشگاه در مشهد قرار دارد. ارسال سفارشات مشهد در کمتر از 2 ساعت کاری انجام می گیرد. ارسال سفارشات تهران، یک روز کاری و برای دورترین فواصل ، 3 روز کاری زمان خواهد برد. 

بیشترین تنوع پروژکتور های جیبی و قابل حمل

چون لومنز بصورت متمرکز فقط در مورد ویدئو پروژکتور های جیبی و قابل حمل فعالیت می کند، بیشترین تنوع و بهترین قیمت را ارائه می دهد. 

شبیه سازی تصویر ویدئو پروژکتورها در شرایط شما

می توانید نمونه تصویر پروژکتورها را درخواست دهید تا برای کاربرد شما شبیه سازی شده و فیلم آن ارسال گردد. مثل نمونه تصویر ویدئو پروژکتور ال جی LG PH550 که در زیر مشاهده می کنید.

شبیه سازی تصویر ویدئو پروژکتور

 

نقد و بررسی تخصصی

برخی دستگاه ها را کارشناسان لومنز، نقد و بررسی کامل می کنند. این قسمت ها، بصورت مستقل نوشته می شوند و مطالب ترجمه ای از سایت های خارجی نیست.

 تست ویدئو پروژکتور ها در لومنز

 

برخی مزیت های دیگر فروشگاه ویدئو پروژکتور لومنز:
– قیمت های بسیار مناسب
– ویدئوهای جعبه گشایی و معرفی محصولات در کانال آپارات
– ارسال رایگان همه پروژکتور به همه کشور
– امکان پرداخت در محل پس از دریافت سفارش
– اگر از خرید منصرف شوید، فقط هزینه برگشت محصول به انبار لومنز را می بایست پرداخت کنید و هزینه ارسال با لومنز خواهد بود.
– 3 روز مهلت تست فنی جدا از گارانتی دستگاه

 کانال آپارات لومنز

  

در مورد ویدئو پروژکتورهای جیبی ارزان قیمت:

ویدئو پروژکتور جیبی ارزان قیمت در مدل های معتبر، حدود 800 هزار تومان و در مدل های نامعتبر حدود 400 هزار تومان بمی باشد. مدل های با برندهای نامعتبر فراوانی در بازار هستند که خرید آن ها خیلی توصیه نمی شود چون مشکلات مختلفی دارند. مانند:
– اعلام مشخصات نادرست (که گاهی روشنایی واقعی آن ها تا 20 برابر کمتر از میزان عنوان شده می باشد)
– عدم فوکوس کامل صفحه
– کیفیت ساخت پایین
– تنظیمات نرم افزاری ضعیف
– و مهم ترین مشکل، کیفیت پایین تصویر.
در مورد پروژکتور جیبی ارزان قیمت مطلب زیر را توصیه می کنیم:

مطلب پیشنهادی ویدئو پروژکتور ارزان قیمت یا ویدئو پروژکتور جیبی ارزان قیمت، نخرید اگر برند معتبری ندارند!

 

برخی از سوالات متداول:

 1- مزیت ویدئو پروژکتور های قابل حمل نسبت به مدل های غیر قابل حمل چیست؟ امکان جابجایی، نصب و استفاده آسان تر، قیمت نسبتا ارزان تر، عدم کاهش تدریجی کیفیت تصویر به دلیل استفاده از لامپ های LED، عمر لامپ بالاتر و عدم نیاز به تعویض لامپ
2- چه اندازه تصویری برای من مناسب است؟ در خانه ها به صورت میانگین، بین 70 تا 120 اینچ
3- آیا می توان پروژکتور را کاملا جایگزین تلویزیون کرد؟ خیر. چون پروژکتورها در محیط روشن تصویر خوبی ندارند اما میتوان بجای خرید یک تلویزیون 60 اینچ، یک تلویزیون 40 اینچ و یک پروژکتور جیبی تهیه کرد. برای فیلم ها، تماشای بازی های فوتبال، انجام بازی های رایانه ای و … بجای تلویزیون از پروژکتور استفاده کرد و تصویری بزرگتری داشت و بتوان این تصویر بزرگ را در مکان های مختلف، جابجا هم کرد.
4- آیا ویدئو پروژکتور های جیبی فقط LED هستند؟ خیر، برخی مدل ها از لیزر هم استفاده می کنند که فناوری جدیدی در این زمینه است و معایب و محاسن خود را دارد.

مطالب بیشتر را می توانید در سایت مشاهده بفرمایید.

 


در کانال تلگرام ما عضو شوید


اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x