راهنمایی انتخاب ویدئو پروژکتور جیبی خیلی قابل حمل (برای کمپ و شرایطی که برق ندارید)

 می خواهید تصویر بزرگی را در جاهایی که دسترسی به برق ندارید داشته باشید؟ ویدئو پروژکتور جیبی با امکان شارژ با پاور بانک می خواهید

 ویدئو پروژکتور های جیبی و قابل حمل را معمولا بر اساس اندازه ای که دارند، به چند گروه دسته بندی می کنند که در مطلب راهنمای خرید ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل اشاره کردیم. اما خیلی از اوقات اینکه پروژکتوری 200 گرم باشد یا 500 گرم، از نظر حمل و جابجایی تفاوت زیادی ندارد و هر دو کاملا قابل حمل هستند. ولی امکانات و قابلیت هایی که دارند، تفاوت ایجاد می کند.  

اگر جابجایی زیاد دارید و می خواهید تصویر بزرگی را همراه خودتان مثلا در کمپ و چادر و بیرون شهر داشته باشید، جدا از جمع و جور بودن دستگاه، باید به دنبال یک ویژگی تعیین کننده دیگر باشید: امکان شارژ با پاور بانک 

یعنی اگر شرایط شما به نحوی است که به برق دسترسی ندارید یا سخت و کم دسترسی دارید، ویدئو پروژکتور باید بتواند با پاور بانک شارژ شود. حتی اگر باطری خیلی خوبی هم داشته باشد (مثل ویدئو پروژکتور جیبی اکسا aaxa p2-a با 3 ساعت عمر باطری) ، نهایتا برای دیدن یک فیلم عادی کافی خواهد بود.  

البته این مدل ها، قطعا روشنایی کمی دارند و برای دیدن تصاویر تا نهایتا 100 اینچ در تاریکی مناسب هستند.

 از ویدئو پروژکتور های این رده می توان به ویدئو پروژکتور جیبی ارزان قیمت اکسا AAXA led pico و AAXA HD pico و ویدئو پروژکتور جیبی سونی CL1A نام برد.

 در کنار امکان شارژ با پاور بانک، داشتن قابلیت اتصال مستقیم فلش یا هارد اکسترنال و یا حافظه های micro sd به دلیل این که نیاز به بودن لپ تاپ و هر پخش کننده دیگری را از بین می برد، هم می تواند گزینه ای اساسی در انتخاب ویدئو پروژکتور برای این سری کاربرد های خیلی قابل حمل، باشد. در این حالت، شما می توانید فیلم ها و عکس هایی که می خواهید نگاه کنید را بر روی حافظه micro sd یا فلش و هارد اکسترنال بریزید و بدون داشتن لپ تاپ، و بدون دسترسی به برق، آن ها را همه جا در اندازه های بزرگ ببینید و لذت ببرید. 

 

بطور خلاصه در مورد کاربرد های این ویدئو پروژکتورهای خیلی قابل حمل می توان گفت: 

  • کارایی برای کمپ و استفاده هابی بیرون شهر: بله
  • کارایی برای استفاده خانگی (تا نهایتا 100 اینچ تصویر در محیط تاریک): بله
  • کارایی برای پرزنت و آموزش در نور عادی روز: خیر
  • کارایی برای داشتن تصاویر بزرگ (بیشتر از 100 اینچ) در خانه: خیر

  اگر تصویر بزرگ قابل حمل می خواهید اما دسترسی به برق دارید، انتخاب شما از بین گزینه های دیگر که نور بیشتری دارند و با پاوربانک شارژ نمی شوند، می توانید انتخاب کنید که در آن حالت هم بر اساس شرایط و کاربرد های شما، مدل های مختلفی هست. ممکن است داشتن باطری مهم باشد یا داشتن باطری خیلی موضوع مهمی نباشد اما ارائه ی تصویری خوب و بزرگ و با کیفیت که قابلیت جابجایی داشته باشید مهم باشد. 

 برای آگاهی کامل از انتخاب ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل مناسب، حتما مطلب راهنمای خرید ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل ما را مطالعه کنید که با دقت و وسواس نوشته شده و بسیار جامع و کامل است.    

 ترجمه و تالیف:lomenz.com

   مثل همیشه، حتما از ما بپرسید 🙂

اگر هر سوالی دارید، در قسمت نظرات هر کدام از مطالب از ما بپرسید. مشتاقانه منتظر سوال های شما هستیم.  


در کانال تلگرام ما عضو شوید


0 0 رای ها
رتبه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x